ir-servat

با سلام خدمت تمامی عزیزان تیم ما پس از هفته ها تلاش موفق شد بهترین راه های کسب درآمد از اینترنت را جمع آوری کند و در دسترس عموم قرار دهد برای تهیه پکیج با ما همراه باشید

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 1
  • بازدید کل : 1157

کسب درآمد میلیونی از اینترنت


کسب درآمد میلیونی از اینترنت

* به نام خدا *

سلام خدمت همه ی شما عزیزان.

در خدمت شما هستیم با یکی از بهترین پکیج های کسب درآمد از اینترنت.

شاید خیلی از شما از کار کردن در سوپرمارکت ها بوتیک ها و ... خسته شده اید و دنبال یک شغل اینترنتی میگردید که مستقل باشید و برای خود کار کنید.

این پکیج همان پکیجی است که دنبال آن میگردید.

شما با روزی دو ساعت وقت میتوانید بسیار بیشتر از درآمد کار کردن در سوپرمارکت دربیاورید و بقیه زمان خود را به تفریح یا وقت گذراندن با خانواده بپردازید.

این پکیج شامل چهار بخش اصلی و انحصاری سایت ما است و ده ها بخش دیگر که به صورت رایگان و هدیه در اختیار شما قرار میگیرد و هر بخش اصلی شامل یک فایل ضمیمه ی pdf است که توضیحات تکمیل کننده ی آموزش در آن قرار گرفته.

شما حتی میتوانید با یکی از چهار روش اصلی به درآمدی باور نکردنی برسید.

آیدی تلگرام پشتیبانی

https://t.me/ali1383127

سوالات متداول

با این پکیج در ماه به چه درآمدی میرسیم؟ درآمد شما کاملا به خود شما بستگی دارد شما هم میتوانید روزانه 10000تومان درآمد داشته باشید هم 10 میلیون تومان و میزان درآمد شما دست ما نیست.

این کار دقیقا چه کاری است؟ متاسفانه ما از اینکه این چه کاری است بنا بر دلایل امنیتی معذوریم اما همین قدر میگوییم که به بورس و فارکس و باینری آپشن و شرط بندی ربطی ندارد و کاملا حلال است درآمد دو روش ابتدایی به تومان و دو روش انتهایی به دلار است(سایت های کلیکی نیست.)

آیا این کار به سرمایه نیاز دارد؟ بدون سرمایه هم میتوان این کار را انجام داد اما بدون سرمایه نباید انتظار سود خوب را داشته باشید اگر حدودا 40000 تومان داشته باشید عالی است.

این کار برای چه افرادی مناسب است؟ تمام افراد اعم از پیر و جوان و زن و مرد میتوانند این کار را انجام دهند و محدودیت سنی ندارد.

چرا سایت شما نماد اعتماد الکترونیکی ندارد؟ همانطور که میدانید سایت ما زیرمجموعه سایت فورکیا است و خود سایت فورکیا دارای نماد الکترونیکی است و پرداختی ها توسط سایت فورکیا انجام میشود پس بابت این موضوع نگران نباشید.

 

این پکیج به طور ماهانه آپدیت میشود و نسخه جدید به طور رایگان در اختیار کاربران قرار میگیرد.

نظرات خود را در بخش دیدگاه در اشتراک بگذارید.

 

 


مبلغ واقعی 192,800 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 96,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 313

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

https://t.me/ali1383127

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "ir-servat" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما